miercuri, 16 septembrie 2015

Se spală străzile din Micro 5. In-cre-di-bil!

Vara asta, era să scap înghețata din mână când am văzut trecând pe lângă mine, pe Bd. Traian, în față la Lidl, o autoutilitară care uda străzile! A fost pentru prima dată în cei 15 ani de când locuiesc în acest oraș când mi-a fost dat să văd ziua, pe caniculă, o mașină udând străzile. Aproape că m-am îngrijorat că sunt mai multe grade decât anunță Busu la televizor.

Apoi am mai văzut-o o dată. Firma de curățenie își făcea datoria: uda străzile orașului. Nici nu știam dacă să mă bucur că ne-am mai răcorit sau să-mi fac griji, că oare cât ne-o fi costat distracția?

Dar acum, când mi-a spus cineva că și prin cartierul meu (Micro 5) a trecut o astfel de mașinărie și nu doar că a trecut, dar a și udat străduțele dintre blocuri, era să înțepenesc. Am văzut pozele și am rămas șocată. Serios, în cinsprezece ani nu s-a gândit nimeni să spele străzile astea. Se mătură cam de două ori pe săptămână, se mai ridică praful cu măturoaiele de târș, dar nu am văzut niciodată o mașină cu cisternă din care să curgă apă pe străduțele din cartierul meu!


Șoc și groază pe Strada Independenței!
De gropi, nu mai zic. Într-un deceniu și jumătate nu s-a interesat nimeni de cartierul meu; apoi, când am lansat zvonul că vrem să-i facem un tort și să sărbătorim cea mai adâncă groapă din cartier la împlinirea vârstei la care primește buletin, pac!, s-au asfaltat în grabă câteva gropi de pe Strada Rozelor. A NAIBII COINCIDENȚĂ!!!

Dacă aveți curiozitatea să treceți pe aici, dați-mi un semn și vă spun unde-s gropile asfaltate aproape în regim de urgență. Serios, de pe o zi pe alta, după cel puțin 15 ani în care nimănui nu i-a păsat de bucșele și telescoapele mașinilor noastre? Hahaha.

Ați văzut mașina asta și prin alte cartiere și chiar uda pe jos sau doar lăsa un șuvoi mic de apă să curgă pe străzi? Dacă da, pe unde? Și când?

Cineva îmi spunea că aceste cisterne folosesc apă... deja folosită, dar nu cred asta - cel puțin până nu văd de unde sunt alimentate.

Niciun comentariu: